| |
---|
| 04.09.2023. Тема уроку "Роль книги та читання художньої літератури у житті сучасної людини. Паперові та електронні книги. Зарубіжна література". 1.Прочитати матеріал підручника на с.8-9, відповісти на запитання "Яка роль книги в житті сучасної людини?" (усно). |
Урок у застосунку ZOOM о 12.30 | 06.09.2023. Тема уроку "Фольклор. Спільні риси у фольклорі різних народів." 1. Вивчити поняття "фольклор" (с.12) та найважливіші відмінності між фольклорними та літературними творами (с.13). 2. Підготуватися до презентації улюбленого фольклорного твору (казки, пісні, легенди та ін.) |
Урок у застосунку ZOOM о 8.30 | 11.09.2023. Тема уроку "Розвиток мовлення (усно). Конкурс збірок, загадок, лічилок, скоромовок, прислів’їв, приказок та інших творів малих фольклорних жанрів". 1.Підготувати стислий відгук (6-7 речень) про улюблений фольклорний твір - письмово. |
| 18.09.2023. Тема уроку "Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність". 1. Опрацювати матеріал підручника на с.15, вивчити види казок. 2.Створити малюнок за народною казкою, яку ви прочитали. |
Урок у застосунку ZOOM о 12.30 | 20.09.2023. Тема уроку «Момотаро, або Хлопчик-Персик». Теми дружби, сміливості, зв’язку з природою в казці. 1. Прочитати казку "Момотаро, або Хлопчик-Персик" (с.23-25). 2. Підготуватися до виразного читання уривку з казки. |
Урок у застосунку ZOOM о 8.30 | 25.09.2023. Тема уроку "Національний колорит японських казок". 1. Виписати з казки 2-3 цитати, що вказують на національні особливості Японії. |
Урок у застосунку ZOOM о 8.30 | 02.10.2023. Тема уроку "Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці". 1. Переглянути казку "Пензлик Маляна" за посиланням, розміщеним у Вайбері. 2. Підготуватися до переказу одного з епізодів казки. |
| 04.10.2023. Тема уроку "Характеристика образу Маляна. Значення фантастичних елементів у казці. Риси чарівної казки у фольклорному творі". 1. Скласти письмову характеристику Маляна (5-6 речень). |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Коментарi