Урок у застосунку ZOOM об 11.35.04.09.2023. Тема. Читацький практикум. Читання творів художньої літератури як єдність насолоди й пізнання. Читання як спосіб самореалізації. Скласти тези "Читання творів художньої літератури".
05.09.2023. Тема. Стильові риси культурно - історичних епох. Поняття "бароко", "романтизм", "реалізм", "модернізм": загальна характеристика стилів та прояви їх у літературі й інших видах мистецтва. Скласти літературознавчий словник за поняттями уроку.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.06.09.2023. Тема. Українська література 1920 - 1930-х років ХХ ст. - новий етап в історії національної культури. Суспільно - політичні умови її розвитку. Опрацювати матеріал с.10, скласти тези "Дві літератури", с.10.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.07.09.2023. Тема."Розстріляне відродження" як духовно - культурне та літературно - мистецьке покоління 20-х - 30-х рр. в Україні. Прочитати матеріал с.10 - 12, виконати завдання достатнього рівня с.12.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.11.09.2023. Тема. Авангардизм - напрям у мистецтві ХХ століття як прояв руйнування традиційних форм і канонів. Стильові течії авангардизму. Опрацювати матеріал підручника, с.13 - 14, дати визначення літературним поняттям, виконати завдання №3, с.14.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.12.09.2023. Тема. Михайль Семенко - представник "розстріляного відродження". Життєвий і творчий шлях поета - футуриста. Прочитати життєпис М.Семенка, с.15 - 16, підготувати відповіді на питання с.16. Завдання №2, виконати письмово.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.13.09.2023. Тема. "Місто" як прояв захоплення містом, яке живе своїм інтенсивним, повноцінним життям. Образ ліричного героя, який відчуває неспокій міста. "Бажання" - вірш - медитація у формі верлібра. Виразно читати поезії, с.16 - 19, записати визначення літературного поняття: верлібр, с.18. Скласти "хмарину тегів" до поезій М.Семенка (завдання 10, с.18).
Урок у застосунку ZOOM 09.25.14.09.2023. Тема. Особливості модернізму в українській літературі 20 - 30 - х років ХХ століття, зв'язок із модернізмом кінця ХІХ - початку ХХ ст. Опрацювати матеріал с.21 - 24. Скласти літературознавчий словник за матеріалами теми (модернізм, вітаїзм, неокласицизм).
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.18.09.2023. Тема. "Київські неокласики" як прояв неокласицизму. Максим Рильський. Філософічність, афористичність його лірики. Прочитати життєпис М.Рильського, с.25 - 27. Виконати завдання №4, с.26 (письмово). Записати визначення літературного поняття: філософічність, с.27.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.19.09.2023. Тема. "Солодкий світ!.." - усвідомлення неповторності кожної хвилини буття. "У теплі дні збирання винограду" - вишуканий зразок інтимної лірики. Виразно читати поезії, с.28 - 30. Скласти літературні паспорти творів.
20.09.2023. Тема. Осип Турянський. Огляд життя і творчості письменника Галичини. "Поза межами болю" - типовий експресіоністичний твір, антивоєнна психологічна повість - поема про часи Першої світової війни. Опрацювати життєпис автора, с.50 - 51. Прочитати твір, підготуватися до обговорення змісту за питаннями с.53 (усно). Записати визначення літературного поняття: поема в прозі, с.52.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.21.09.2023. Тема. Особливість і композиція твору. Проблематика твору: держава й людина, війна й людина, війна й політичні амбіції владної верхівки, влада грошей. Скласти літературний паспорт твору.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.25.09.2023. Тема. Центральна ідея твору - у найскладнішій ситуації людина залишається людиною та зберігає духовні й моральні цінності. Підготувати відповіді на питання с.53, №1 - 9 (усно), опрацювати матеріал підручника с.52 - 53.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.26.09.2023. Тема. Володимир Свідзинський. Основні віхи життєвого і творчого шляху. Проблема митця і свободи творчої особистості та творчості у тоталітарній системі. "Холодна тиша. Місяцю надламаний..." Опрацювати матеріал підручника с.38 - 40, виконати завдання №5, с.39. Скласти літературний паспорт поезії.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.27.09.2023. Тема. Ідея єдності людини з природою, яка дає їй сили. Міфологічні витоки уваги до природи. "Прозорий січень небо розтворив". Виразно читати поезії, с.40 - 41, скласти літературний паспорт твору. Відповідати на питання №1 - 8, с.42 (усно).
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.28.09.2023. Тема. Позакласне читання. Улас Самчук "Марія". Ознайомитися із змістом твору.
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.02.10.2023. Тема. Богдан - Ігор Антонич. Творчий шлях аполітичного митця. "Зелена Євангелія" - нерозривна єдність природи й людини. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими "Різдво", "Коляда". Опрацювати життєпис поета, с.45, виконати завдання №2, с.45 (письмово). Складіть "хмарину тегів" до теми "Поезія Б. - І.Антоновича".
Урок у застосунку ZOOM об 11.35.03.10.2023. Тема. Читацький практикум. Комплексний аналіз поезії Б. - І. Антонича. Лірична поезія. Виразно читати поезії, с.46 - 49, підготуватися до контрольної роботи.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25.04.10.2023. Тема. Контрольна робота №1. Творчість М.Семенка, М.Рильського, О.Турянського, В.Свідзинського, Б. - І.Антоновича. Виконати тестові завдання за посиланням у Вайбері.
Урок у застосунку ZOOM о 09.25. 05.10.2023. Тема. Євген Плужник. Огляд життєвого і творчого шляху типового представника "розстріляного відродження". "Вчись у природи творчого спокою...", "Ніч... а човен - як срібний птах!.." Прочитати життєпис автора, с.32. Відповідати на питання с.32 (№2 - письмово). Виразно читати поезії, с.34 - 36.
Кiлькiсть переглядiв: 126

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.